Ledig stilling: Markedsføringsansvarlig

Brenner du for å skape engasjement i sosiale medier? Trigges du av å se kampanjene dine levere topp resultat på tvers av plattformer? Lager du helhetlige markedsføringsstrategier? Bra! Om du i tillegg jakter på de nyeste mulighetene innenfor digital markedsføring, og ønsker å jobbe med noen av Norges beste forfattere og influencere, kan du være den vi leter etter!

Frisk forlag er i vekst, og har mange nye spennende forfattere på vei inn til oss. Derfor søker vi nå etter en effektiv og målbevisst markedsføringsansvarlig i 100% fast stilling. Vi leter etter deg som er kreativ og har en lidenskap for å skape godt innhold, men som også er en god prosjektleder og har evnen til å jobbe strategisk og strukturert.

Arbeidsoppgaver:

Som markedsføringsansvarlig vil du ha hovedansvaret for all markedsføring, inkludert annonser og forhåndssalg på nett for våre bøker.

Vi søker deg som:

  • Har praktisk erfaring fra markedsføring på nett (praktisk trumfer teoretisk)
  • Behersker online kanaler (Facebook, Instagram, Google ++), og er nysgjerrig på å oppdage nye muligheter og arenaer.
  • Elsker å skape innhold som engasjerer og skaper verdi, og som kan vise til gode resultater
  • Bruker virkemidlene som trengst, enten det er video, foto eller tekst

Vi kan tilby:

  • Godt arbeidsmiljø, svært dyktige og engasjerte kolleger og inspirerende samlinger
  • Samarbeid med spennende og målrettede forfattere, alt fra fagpersoner til influencere
  • Lite firma med kort vei fra idé til utførelse
  • Stor frihet i hvordan arbeidsoppgavene løses
  • Muligheter til å arbeide fra der du selv ønsker
  • Konkurransedyktig lønn og betingelser
  • Muligheter for faglig utvikling

Frisk Forlag ble grunnlagt av helsepersonell i 2013 og utgir bøker innenfor helse og livsstil. Under Frisk Forlag ligger også Organized.no (Norges fresheste almanakker). Vi er seks ansatte og jobber fra Oslo, Bergen, Stavanger og Vang.

Vi liker å kalle oss et håndverkforlag. I det legger vi at kvalitet er vår rettesnor, og at vi ikke tar snarveier eller sparer på illustrasjoner og bilder. Hver eneste bok går gjennom en lang og intens prosess, både på innhold, design og markedsføring, med det formål at boken skal bli den beste i sin kategori.

Søknad og søknadsfrist
Frist for søknad er 30. juni 2019.